
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Türk Eczacıları Birliği 50. Bölge Karaman Eczacı Odası'nı ziyaret ederek oda çalışmaları hakkında bilgi aldı. Vali Çiçek, eczacıların sağlık sistemindeki önemini vurguladı.Ziyarette, Karaman Eczacı Odası Başkanı Zühtü Bahadır Bayraç, yürütülen faaliyetler ve oda çalışmaları hakkında Vali Çiçek'e detaylı bilgi sundu. Vali Çiçek, eczacılığın sağlık sisteminin ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek, hastaların tedavi süreçlerinde 24 saat esasına göre kesintisiz hizmet veren fedakâr eczacılara teşekkürlerini iletti. Karaman Eczacı Odası Başkanı Bayraç ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Vali Çiçek'e teşekkürlerini sundu.

