
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek ve eşi Berna Çiçek, Cumartesi Pazarı Kavşağı'nda bulunan Karaman Sağlıklı Hayat Merkezi'ni ziyaret etti. Merkezde yürütülen çalışmalar ve vatandaşlara sunulan koruyucu sağlık hizmetleri hakkında İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Serkan Yurdakul'dan bilgi alan Vali Çiçek, merkez bünyesindeki birimleri yerinde inceledi ve hizmet alan vatandaşlarla sohbet etti.Ziyaret kapsamında Vali Çiçek ve eşi, Sağlık Bakanlığı'nın fiziksel aktivite bilincini artırmayı hedefleyen “Hareket Yaşını Öğren, Sağlıklı Yaşa” kampanyasına katılarak çeşitli testler gerçekleştirdi. İl Sağlık Müdürü Dr. Yurdakul, merkezde ruh sağlığı, çocuk gelişimi, beslenme, obezite ve kronik hastalıklar gibi alanlarda uzman ekiplerce ücretsiz danışmanlık hizmeti verildiğini belirtti. KETEM aracılığıyla yürütülen Ulusal Kanser Tarama Programı'nın erken teşhis için önemini vurgulayan Yurdakul, vatandaşların sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanmak için de merkezden faydalanabileceğini ekledi.

