Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, 1. İstasyon Caddesi'nde hizmete açılan Özel Dentistasyon Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği'nin açılış törenine katıldı. Dualar eşliğinde gerçekleştirilen açılış programında, kurdele kesiminin ardından Vali Çiçek poliklinik binasını gezerek incelemelerde bulundu.
Sağlık Hizmetleri ve Teknolojik Donanım Değerlendirildi
Vali Çiçek, tıbbi donanım, sunulan sağlık hizmetleri ve tedavi üniteleri hakkında klinik yetkililerinden bilgi aldı. İşletmenin Karaman'a hayırlı olması temennisinde bulunan Vali Çiçek, çalışanlara başarılar diledi. Açılış programına İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan, Ayrancı Belediye Başkanı Yüksel Büyükkarcı ve davetliler de katıldı.