
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sağlık Bakanlığına 40 bin yeni personel alınacağını açıkladı.Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı'nın ardından basın toplantısı düzenledi. Erdoğan, Sağlık Bakanlığına 40 bin yeni personel alınacağını açıkladı.Başkan Erdoğan açıklamasında, ''Sağlık hizmetlerinde herhangi bir krize asla izin vermeyeceğiz. Vaka, hastaneye yatış, yoğun bakım ve vefat sayıları kontrol edebileceğimiz bir seviyededir. İnşallah bunları daha da aşağıya çekeceğiz. Sağlık Bakanlığına 40 bin yeni personel alacağız.'' ifadelerine yer verdi.


