
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Şehit Ahmet Sarı Ortaokulu'nda düzenlenen karne dağıtım programına katıldı. Vali Çiçek, öğrencilerin karne heyecanına ortak olarak sınıfları ziyaret etti ve öğrencilere karnelerini takdim etti. Gelecek hayalleri ve yaz tatili planları üzerine sohbet eden Vali Çiçek, öğrencilere bol bol kitap okumalarını tavsiye ederek, bunun akademik başarıya katkısını vurguladı. Tüm öğrencilere sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diledi.Karne dağıtım programının ardından Vali Çiçek, okul bünyesindeki Uzay ve Havacılık Atölyesi'ni ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ardından, hayırsever Bilal Acarözmen'in katkılarıyla donatılan fen laboratuvarının açılışını gerçekleştiren Vali Çiçek, eğitime sağladığı desteklerden dolayı Acarözmen'e teşekkür etti. Program kapsamında öğretmen ve öğrencilere aşure ikramında bulunuldu. Etkinliğe İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet Müdürü, İl Millî Eğitim Müdürü, daire amirleri, okul idarecileri, öğretmenler ve veliler de katıldı. Karaman genelinde 45 bin 900 öğrenci karne alarak yaz tatiline başladı.

