
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Karaman Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği'ni ziyaret ederek Mayıs ayındaki seçimlerde Birlik Başkanlığı'na seçilen Şuayip Dik ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya geldi. Vali Çiçek, yeni yönetime başarılar diledi.Ziyarette, birliğin çalışmaları, esnaf ve sanatkârların talep ve beklentileri ile sektörün güncel durumu üzerine fikir alışverişi yapıldı. Vali Çiçek, esnaf ve sanatkârların Karaman'ın ekonomik ve sosyal hayatındaki önemine vurgu yaparak, devletin her zaman esnafın yanında olduğunu ve birlik içinde şehrin gelişimine katkı sunmaya devam edeceklerini belirtti. Birlik Başkanı Şuayip Dik ise nazik ziyaretleri için Vali Çiçek'e teşekkürlerini iletti.

