
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu'nda yeniden Sayıştay Başkanlığı'na seçilen Metin Yener'i tebrik etti. Uraloğlu, Yener'e yeni görev döneminde başarılar diledi.Bakan Uraloğlu, yaptığı açıklamada, Metin Yener'in tevdi edilen görevinin devlet ve millet adına hayırlı neticeler getirmesini temenni ettiğini belirtti. TBMM Genel Kurulu'nda yapılan seçim sonucunda Metin Yener, Sayıştay Başkanlığı görevine ikinci kez seçildi.

