
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti'nin 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katılarak, partiye yeni katılan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'a hayırlı olsun dileklerini iletti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da katıldığı toplantıda, yeni başkanlara rozetleri takıldı.Bakan Uraloğlu, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, millet hizmetinde kararlılıkla yürüyeceklerini belirtti. Toplantı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın teşrifleriyle gerçekleştirildi ve partiye yeni katılan belediye başkanlarının rozet takma töreni yapıldı. Bu katılımların, partinin hizmet yolunda ilerlemesine katkı sağlayacağı ifade edildi.

