
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Sinop Milletvekili Nazım Maviş ve AK Parti Sinop İl Başkanı Yakup Üçüncüoğlu ile TBMM'de bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, tarihi, kültürü ve doğal güzellikleriyle öne çıkan Sinop için çalışmalara devam ettiklerini belirtti.Gazi Meclis'te gerçekleşen görüşmede, Sinop'un gelişimine yönelik projeler ve çalışmalar ele alındı. Bakan Uraloğlu, 'Tarihi, kültürü ve doğal güzellikleriyle öne çıkan Sinop’umuz için çalışmaya devam ediyoruz' diyerek, şehre yönelik yatırımların süreceği mesajını verdi. #TürkiyeHızlanıyor etiketiyle paylaşılan bu gelişme, Sinop'un geleceğine dair umutları artırdı.

