Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Hikmet Başak ile Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, medeniyetlerin buluştuğu Şanlıurfa için gayretle çalışmaya devam ettiklerini belirtti.
Şanlıurfa İçin Ortak Çalışma Vurgusu
TBMM'de gerçekleşen görüşmede, Şanlıurfa'nın kalkınması ve geleceğine yönelik projeler ele alındı. Bakan Uraloğlu, milletvekili Başak ile yaptığı görüşmenin ardından yaptığı açıklamada, 'Medeniyetlerin buluştuğu Şanlıurfa’mız için gayretle çalışmayı sürdürüyoruz' ifadelerini kullandı. Paylaşımında ayrıca '#TürkiyeHızlanıyor' etiketi ve Türk bayrağı emojisi yer aldı.