
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Muğla Milletvekilleri Kadem Mete, Yakup Otgöz ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün ile TBMM'de bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, Muğla'nın doğası, tarihi ve güzellikleriyle öne çıktığını belirterek, bu eşsiz şehrin yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.

