Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Kütahya Milletvekilleri Adil Biçer, İsmail Çağlar Bayırcı ve Mehmet Demir ile Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde bir araya geldi. Görüşmede, 'Şehzadeler Şehri Kütahya'mız için çalışmalarımızı ortak akılla sürdürüyoruz' ifadeleri kullanıldı.
Kütahya'ya Yönelik Ortak Çalışmalar Değerlendirildi
TBMM'de gerçekleşen görüşmede, Kütahya'nın kalkınması ve gelişmesi için atılacak adımlar ele alındı. Bakan Uraloğlu ve Kütahya milletvekilleri, şehrin geleceğine yönelik projeler ve iş birliği olanakları üzerine fikir alışverişinde bulundu. Toplantıda, 'Türkiye Hızlanıyor' sloganı ve Türk bayrağı emojisiyle paylaşılan mesajda, Kütahya'ya yönelik ortak çalışmaların önemi vurgulandı.