Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Giresun Milletvekili Nazım Elmas ve Giresun heyetiyle Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, görüşmede Karadeniz'in incisi Giresun için gayretle çalıştıklarını belirtti.
Giresun'un Kalkınması İçin Gayret
Gazi Meclis'te gerçekleşen buluşmada, Giresun'un yeşili ve mavisiyle öne çıkan güzelliklerine vurgu yapıldı. Bakan Uraloğlu, heyetle birlikte Giresun'un kalkınması ve gelişmesi adına yürütülen çalışmalara dair bilgi alışverişinde bulundu. Toplantıda #TürkiyeHızlanıyor etiketi kullanılarak ülkenin genel kalkınma hamlesine de değinildi.