Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Düzce Milletvekilleri Ayşe Keşir ve Ercan Öztürk, Düzce İl Başkanı Hasan Şengüloğlu, Akçakoca Belediye Başkan Vekili Alev Ünal ve beraberindeki heyet ile Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, Düzce'nin her köşesinin ayrı bir güzellik taşıdığını belirterek, il için çalışmaların sürdürüldüğünü ifade etti.
Düzce'nin Gelişimi İçin Ortak Çalışma
TBMM'de gerçekleşen görüşmede, Düzce'nin kalkınması ve gelişimi için yürütülen projeler ele alındı. Bakan Uraloğlu, Düzce'nin potansiyeline dikkat çekerek, ilin daha da ileriye taşınması için gayret gösterdiklerini vurguladı. Toplantıda, Düzce'nin altyapı ve ulaşım projeleri başta olmak üzere çeşitli konularda istişarelerde bulunulduğu öğrenildi. #TürkiyeHızlanıyor etiketiyle paylaşılan buluşmada, Düzce'nin geleceğine yönelik önemli adımların atılması hedefleniyor.