Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Grup Başkan Vekili ve Çankırı Milletvekili Muhammet Emin Akbaşoğlu ile TBMM'de bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, Çankırı'nın güçlü potansiyeliyle bölge için gayretle çalışmaya devam ettiklerini belirtti.
Çankırı'nın Potansiyeli ve Gelecek Çalışmaları
TBMM'de gerçekleşen görüşmede, Çankırı'nın gelişimine yönelik çalışmalar ele alındı. Bakan Uraloğlu, "Güçlü potansiyeliyle Çankırı’mız için gayretle çalışmayı sürdürüyoruz." ifadelerini kullanarak, bölgenin kalkınması için gösterilen çabaların altını çizdi. #TürkiyeHızlanıyor etiketiyle paylaşılan bu gelişme, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın bölgeye verdiği önemi vurguluyor.