Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Ankara Milletvekili Asuman Erdoğan ve beraberindeki heyet ile Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, Cumhuriyetin başkenti Ankara için gayretle çalışmaya devam ettiklerini belirtti.
Ankara'ya Yönelik Çalışmalar Devam Ediyor
Gazi Meclis'te gerçekleşen görüşmede, Ankara'nın geleceğine yönelik projeler ve çalışmalar ele alındı. Bakan Uraloğlu, Ankara'nın gelişimi için gösterilen çabaların altını çizerek, çalışmaların hız kesmeden süreceğini ifade etti. Paylaşımda, '#TürkiyeHızlanıyor' etiketi kullanılarak ülkenin genel kalkınma hamlesine de vurgu yapıldı.