
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Ağrı Milletvekili Ruken Kilerci ve beraberindeki Ağrı heyeti ile Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde bir araya geldi. Bakan Uraloğlu, görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, 'Doğu’nun serhat şehri Ağrı’mız için aynı inanç ve kararlılıkla çalışmayı sürdürüyoruz.' ifadelerini kullandı.

