
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek başkanlığında, bağımlılıkla mücadele kapsamında il koordinasyon kurulu toplantısı düzenlendi. Toplantıda, madde bağımlılığının önlenmesi, mücadele çalışmalarının güçlendirilmesi ve kurumlar arası koordinasyonun artırılması ele alındı.Toplantıda, ildeki bağımlılıkla mücadele çalışmalarının mevcut durumu değerlendirildi. İlgili kurumların faaliyetleri, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri masaya yatırıldı. Kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, önleyici ve koruyucu faaliyetlerin etkinliğinin artırılması ile farkındalık çalışmalarının yaygınlaştırılması konularında görüş alışverişinde bulunuldu. Vali Çiçek, bağımlılığın bireyi, aileyi ve toplumu etkileyen önemli bir sorun olduğunu vurgulayarak, çocukların ve gençlerin korunmasının önemine dikkat çekti. 2026 yılının “Bağımsızlık Yılı” olarak ilan edildiğini hatırlatan Vali, gençlerin sağlıklı ve bilinçli bireyler olarak yetişmeleri için çalışmalara devam edileceğini belirtti. Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) tarafından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi ve kurumlar arası iş birliğinin önemi bir kez daha vurgulandı. Toplantıya Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. İdris Nebi Uysal, Vali Yardımcısı Hakan Ezgi, İl Jandarma Komutanı Kd. Albay Osman Saygılı, İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan, ilgili kurum amirleri ile Yeşilay ve YEDAM temsilcileri katıldı.


