
Karaman Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) 32. Dönem mezuniyet töreni, 409 polis adayının kep atmasıyla sona erdi. Törene katılan Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, genç polislere seslenerek, görevlerinde hukukun üstünlüğünü esas almalarını ve vatandaş odaklı hizmet anlayışını benimsemelerini öğütledi.Karaman Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde (POMEM) 32. Dönem eğitimlerini başarıyla tamamlayan 409 polis adayının mezuniyet töreni gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda, dönem birincisi mezuniyet plaketini yaş kütüğüne çaktı. Karaman POMEM Müdürü Ali Haydar Kılıç'ın ardından kürsüye çıkan Vali Hayrettin Çiçek, polislik mesleğinin kutsallığına vurgu yaparak, genç polislerden hukukun üstünlüğünü her zaman esas almalarını istedi. Türk polis teşkilatının devletin önemli güç unsurlarından biri olduğunu belirten Vali Çiçek, teşkilatın pandemi, depremler, 15 Temmuz darbe girişimi gibi zorlu süreçlerdeki fedakârlıklarını hatırlattı. Vatandaş odaklı hizmet anlayışının önemine değinen Vali Çiçek, polis adaylarına hitaben, “Mazluma karşı kadife yürekli, zalime karşı demir yumruklu olun. Görev yaptığınız her vatandaşımızı anneniz, babanız, kardeşiniz ve evladınız gibi görün. Hukuktan, vicdandan ve milletimizin değerlerinden ayrılmadan görev yapın.” dedi. Eğitimlerini tamamlayan polis adaylarını tebrik eden Vali Çiçek, emeği geçenlere teşekkür ederek mezuniyetin hayırlı olmasını diledi. Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere belgeleri ve hediyeleri verildi. Yemin eden polis adayları kep atarak mezuniyet sevincini yaşadı. Program, dua ve geçit töreniyle sona erdi. Törene Cumhuriyet Başsavcısı Tuba Ersöz Ünver, KMÜ Rektör Vekili Prof. Dr. İdris Nebi Uysal, Vali Yardımcısı Mehmet Yasin Erkan, İl Jandarma Komutanı Kd. Alb. Osman Saygılı, İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan, kurum amirleri, şehit aileleri, gaziler, polis adaylarının aileleri ve davetliler katıldı.

