
Türkiye Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medyanın etkileşim avcılığına yol açtığını ve bunun toplumda, kamuda ve yerel yönetimlerde yayıldığını belirtti. Erdoğan, mahremiyetin yok sayıldığını ve görünür olma kaygısının insan onuru dahil her türlü değerin önüne geçtiğini vurguladı. Bu durumun siyasetçileri de bir kapana sürüklediğini ifade eden Erdoğan, kendi arkadaşlarının da bu akıntıya kapıldığını gözlemlediğini söyledi. Partiye zarar veren bu tür yanlışlara karşı dikkatli olunması gerektiğini önemle vurguladı.Erdoğan, sosyal medyanın tesiriyle ortaya çıkan 'etkileşim avcılığı' hastalığının hem toplumda hem kamuda hem de yerel yönetimlerde yayıldığını gözlemlediklerini dile getirdi. Mahremiyetin yok sayıldığı, özel alan kavramının anlamını yitirdiği bir ortamda, görünür olma, gündeme gelme ve tartışılma isteğinin insan onuru dahil her türlü değerin ve hassasiyetin önüne geçtiğini belirtti. Ne pahasına olursa olsun gündem olma ve gündemde kalma kaygısının bir süre sonra büyük bir kapana dönüştüğünü ifade eden Erdoğan, siyasetçilerin de bu kapana düştüğünü söyledi. Kendi arkadaşlarının bir kısmının da bilerek veya bilmeyerek bu ters akıntıya kapıldığına şahit olduklarını belirten Erdoğan, siyaseten veya iletişim boyutuyla partiye herhangi bir faydası olmayan, tam tersine zarar veren bu tür yanlışlara karşı dikkatli olunması gerektiğinin altını önemle çizdi.

