
Hatay'ın Dörtyol ve Yayladağı ilçelerinde, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla anma programları düzenledi.Dörtyol ilçesindeki şehitlikte, saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Kur'an-ı Kerim tilavetinin ardından İlçe Müftüsü Bilal Kadı tarafından şehitler için dualar edildi.Daha sonra şehitliklere karanfil bırakıldı.Yayladağı ilçesinde ise semt pazarında kılınan öğle namazı sonra 15 Temmuz şehitleri için mevlit okutuldu.







