
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 83'ncü ölüm yıl dönümü dolayısıyla anma mesajı yayımladı.Başkan Böcek mesajında, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü minnet, özlem ve rahmetle andığını belirtti.
Atatürk'ün tarihte iz bırakmış bir lider olduğunu vurgulayan Böcek, "Yüce Türk Milleti'ne duyduğu güven ve inançla bağımsızlık mücadelesine önderlik eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk, yalnızca askeri bir deha değil, tüm dünyanın sevgisini ve saygısını kazanmış bir devlet adamıdır. Özgür, bağımsız ve modern bir Cumhuriyet kuran Atatürk, çok kısa sürede Türkiye'nin dünyada hak ettiği yeri almasını sağlamıştır. Bu nedenledir ki 10 Kasım, sadece Atatürk'ü andığımız bir gün değil, O'nun en büyük eseri olan Türkiye Cumhuriyeti'ni geliştirip büyüterek daha da ileriye taşıma kararlılığımızı tazelediğimiz gündür." ifadelerini kullandı.Böcek, Atatürk'ü kaybetmenin acısını ve üzüntüsünü bir kez daha yaşadıklarını belirterek, Cumhuriyeti Türk Milleti'ne miras bırakan Atatürk'ün ilke ve inkılapları doğrultusunda emanetine sahip çıkmaya, Türkiye Cumhuriyeti'nin demokratik, laik ve sosyal bir hukuk devleti olma özelliğini korumaya söz verdiklerini bildirdi.Atatürk'ün izinden ayrılmadan Cumhuriyeti daha da ileriye taşıyacaklarını kaydeden Böcek, mesajını şöyle sürdürdü:
"Atatürk'ün çağdaş uygarlık yolunda koyduğu hedefler ışığında, şehrimizi ve ülkemizi aydınlık yarınlara taşıyacağız. Eserlerinin ve fikirlerinin takipçisi olarak Cumhuriyetin ve tüm devrimlerinin yılmaz bekçileri olmayı sürdüreceğiz. Sen 83 yıl önce bedenen aramızdan ayrılsan da ilkelerin, fikirlerin ve eserlerinle hala yaşıyorsun ve daima yaşayacaksın. En büyük eserin olan Türkiye Cumhuriyeti'ni sonsuza dek yüceltip, yaşatacağız. Aramızdan ayrılışının 83'üncü yıldönümünde seni her geçen yıl daha da artan bir özlemle anıyoruz."
Atatürk'ün tarihte iz bırakmış bir lider olduğunu vurgulayan Böcek, "Yüce Türk Milleti'ne duyduğu güven ve inançla bağımsızlık mücadelesine önderlik eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk, yalnızca askeri bir deha değil, tüm dünyanın sevgisini ve saygısını kazanmış bir devlet adamıdır. Özgür, bağımsız ve modern bir Cumhuriyet kuran Atatürk, çok kısa sürede Türkiye'nin dünyada hak ettiği yeri almasını sağlamıştır. Bu nedenledir ki 10 Kasım, sadece Atatürk'ü andığımız bir gün değil, O'nun en büyük eseri olan Türkiye Cumhuriyeti'ni geliştirip büyüterek daha da ileriye taşıma kararlılığımızı tazelediğimiz gündür." ifadelerini kullandı.Böcek, Atatürk'ü kaybetmenin acısını ve üzüntüsünü bir kez daha yaşadıklarını belirterek, Cumhuriyeti Türk Milleti'ne miras bırakan Atatürk'ün ilke ve inkılapları doğrultusunda emanetine sahip çıkmaya, Türkiye Cumhuriyeti'nin demokratik, laik ve sosyal bir hukuk devleti olma özelliğini korumaya söz verdiklerini bildirdi.Atatürk'ün izinden ayrılmadan Cumhuriyeti daha da ileriye taşıyacaklarını kaydeden Böcek, mesajını şöyle sürdürdü:
"Atatürk'ün çağdaş uygarlık yolunda koyduğu hedefler ışığında, şehrimizi ve ülkemizi aydınlık yarınlara taşıyacağız. Eserlerinin ve fikirlerinin takipçisi olarak Cumhuriyetin ve tüm devrimlerinin yılmaz bekçileri olmayı sürdüreceğiz. Sen 83 yıl önce bedenen aramızdan ayrılsan da ilkelerin, fikirlerin ve eserlerinle hala yaşıyorsun ve daima yaşayacaksın. En büyük eserin olan Türkiye Cumhuriyeti'ni sonsuza dek yüceltip, yaşatacağız. Aramızdan ayrılışının 83'üncü yıldönümünde seni her geçen yıl daha da artan bir özlemle anıyoruz."







