
Ankara İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Tarım Arazilerinin Etkin Kullanımı Projesi kapsamında nohut ekimi yapılan arazilerde tespit ve gelişim kontrollerinin sürdüğünü bildirdi. Müdürlük, nohut rekoltesinde bereketli bir sezon beklentisinin devam ettiğini duyurdu.Nohut ekimi yapılan arazilerde yapılan kontrollerde, gelişim süreçlerinin yakından takip edildiği belirtildi. Bu proje ile tarım arazilerinin daha etkin kullanılması hedefleniyor. Ankara'da nohut üretimi için umut veren bu gelişmeler, çiftçiler ve tarım sektörü için önemli.

